اگر کالای خریداری شده ایراد یا اشکال فنی داشته باشد
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به
مرکز خدمات راشا مهر نیکان اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود زیرا استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به شرکت راشا مهر نیکان بازگردانده شود.
- توجه فرمایید که برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
- استفاده نادرست مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) شامل این سرویس نمیشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد
- ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
توجه نمایید که عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد.
- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا از طریق تلفن به بخش فروش آنلاین – خدمات پس از فروش شرکت راشا مهرنیکان اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا یا بدون نیاز به باز کردن بسته بندی، قابل مشاهده باشد، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
اگر در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد
- آسیب دیدگی باید باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا از طریق تلفن به بخش فروش آنلاین – خدمات پس از فروش شرکت راشا مهرنیکان اطلاع داده شود.
- با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و راشا مهرنیکان تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
- برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش امکان پذیر می باشد.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز، می تواند نسبت به مرجوع نمودن آن اقدام نماید.
توجه نمایید که انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده و از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
هر دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمپ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
- بازگرداندن همه ملزومات و اقلام همراه کالا الزامی می باشد و چنانچه کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.