نحوه محاسبه هزینه ارسال
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش برسد، هزینه‌های ارسال به عهده شرکت راشا مهرنیکان می باشد.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت راشا مهرنیکان ارسال گردد. همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس Info@Rashamehrnikan.com ایمیل شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
 
 
روند رسیدگی به درخواست مشتری پس از پس از دریافت کالا
- کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت راشا مهر نیکان ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. پس از بررسی موارد مطرح شده، در صورت تایید ایراد کالا وجه به حساب شما مرجوع می شود و در صورت عدم تایید ، کالا به شما بازگردانده میشود.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل کارشناسی و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و شرکت در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا - درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
- توجه فرمایید که کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت پیک موبایل می باشند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تایید ایراد کالا ، به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد. پس از تایید ایراد کالا ، تلاش می‌شود مرجوع وجه طی 48 ساعت کاری صورت پذیرد با این حال امکان تاخیر تا 72 ساعت نیز وجود دارد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت راشا مهر نیکان است.